dissabte, 19 d’abril del 2008

La Chaconeta

Ja està, no m'he pogut resistir més. Després de més de 60 actualitzacions, per fi dedico un post a la Chaconeta. M'he passat la vida sentit a parlar d'ella, hem coincidit en alguna ocasió (la seva família és íntima dels meus cosins) i, de retruc, no he pogut evitar anar-li seguint la carrera política.

Ja sabeu que no sóc votant del PSC-PSOE, però aquesta Chaconeta em cau bé. La tia, prenyada com està, se n'ha anat a Afganistan a passar revista a les tropes. Con un par!

Ànims, Carme!

1 comentari:

La Violeta ha dit...

He rellegit els últims posts per posar-me al dia, i veig que amb els cotxes has fet com jo. Jo també vaig parlar dels cotxes de la meva vida. Sembla mentida com ocupen un lloc important a les nostres vides, eh? i ja explicaràs quin us compreu! cotxe nou, caram, caram...
Molt fort això del "polaco=catalán". no ho entenc.