dimarts, 10 de juny del 2008

Dies tontos

Avui (i ahir) tinc un dia d'aquells.

La combinació mortal entre la regla i el dia mig ennuvolat, juntament amb la meva nova i incerta situació personal, em provoca un no saber massa bé cap on tirar.

Per un cantó, viure al dia està bé. Sense plans, sempre disponible per prendre algo, llibertat per fer el que a una li vingui de gust... però per un altre, costa sortir de les rutines (mentals i físiques) i és difícil tornar a ser responsable de prendre absolutament totes les decisions.

No paro de repetir-me allò que sempre he anat dient a altra gent: "una crisi també és una oportunitat" o "de tot se n'aprèn" o "redecora la teva vida"... A veure si m'aplico el cuento!

I jo que volia fer un canvi de vida!

1 comentari:

Ana Ce Zeta ha dit...

la regla hace estragos... y si ya vas algo tocadita, te toca el lote ocmpleto... y si a eso le sumas la lluvia... BUENOOOO!
no es culpa tuya; es ambiental. Relájate, pilla un par de kilos de chocolate y a tu perro, y a esperar que pase el chaparrón...
espero que hoy estés menos pocha.ÁNIMO, GUAPA, QUE SCARLETT TE ESPERA EN EL GERIÁTRICO!!