dilluns, 16 de març del 2009

Breaking NEWS (tot i que no són gaire fresques)!!!

Com que tinc pocs lectors i gairebé tots sou amics meus al Facebook, no us sorprendrà el notición: al mes de setembre seré tieta! La meva germana m'ha obligat a mantenir la notícia en secret tot aquest temps per poder comunicar personalment la bona nova a les seves amistats i, clar, una, que encara es considera periodista, no deixa de tenir un regust amarg per haver de publicar sense exclusiva ni "bombasso".

La qüestió és que, encara que sigui de refiló, la meva genètica es perpetua i podré dedicar-me a malcriar i fer de tieta guai amb el nebodet o nebodeta, que de moment anomenem "Cosica".

Què lluny que queda el setembre. Em sembla que serà el primer any de la meva vida que voldré que l'estiu passi ràpid!

7 comentaris:

Unknown ha dit...

A què és guapo/a el/la meu/va nen/a?? Deixaré que el mimis, com a tieta, sempre i quan em facis de cangur!!

Martadoes ha dit...

I tant! Però si em moriré de ganes de fer de cangur!!!!

La Violeta ha dit...

Jeje, jo ho vaig saber directament dels protagonistes!
Tornaré a ser tieta postissa! Oleole!

Jordi Molist ha dit...

Ja està, hem anotat la frase: Però si em moriré de ganes de fer de cangur!!!!

mari ha dit...

Que TU voldràs que l'estiu passi ràpid? La Gemma és la que ho dessitjarà de debò, amb la calor que passarà amb una panxa de 7-8 messos... (Gemma, maca, no et desanimis, que el meu nebot va nèixer a Barcelona el 8 d'agost i la meva germana va sobreviure sense cap problema...)
És una experiència súper, disfrútala molt, jo vaig boja amb els meus terratrèmols, però si he repetit, dos cops, per alguna cosa serà... (a part de perquè sóc una inconscient!!)

coses2 ha dit...

Potser et llegeix més gent de la que et penses. Felicitats !!

Martadoes ha dit...

Gràcies, Coses2, per felicitar-me i per llegir-me!