dimecres, 6 d’agost del 2008

3, 2, 1.....Vacances!

Només em queden 3 dies per les vacances! Encara 3 dies! Se m'estan fent eterns!!! Aquest estiu, tan raro, fem les nostres vacances de sempre: uns quants dies de relax absolut a Còrdova, a casa del nostre amic Manolo que tan bé que ens sap cuidar (no és gratis, no us penseu), amb la nostra piscineta privada, el nostre jardí florit, el nostre camp d'oliveres, el Nano campant i triscant al seu aire...i després uns quants dies més al nostre paradís particular, al Cabo de Gata, amb les platgetes verges, el sol, els sopars a la fresca, els mojitos i copes de vi amb música de jazz de fons, i amb el Nano arrebossat de sorra i cremat pel sol.

En total, del 15 al 31, com les vacances que es feien abans, caravana i manta!

4 comentaris:

sonobibliotecaria ha dit...

ou yea, ou yea!
Quines ganes!
A mi encara em queda una setmaneta, bruixa, i se m'està fent igual d'etern.
Què guai quan, de matinada, agafem el cotxe amb el gonso i tots els trastos i carretarrrrr i mantarrrrrr!

La Violeta ha dit...

M'agrada aquesta sensació que al meu entorn tothom marxa de vacances i t'explica què farà i te'ls imagines descansant i al solet... No em fa enveja, més aviat m'imagino com serien les vacances a tots els llocs on va tothom. Que us ho passeu molt bé!

Ana Ce Zeta ha dit...

bueno, unos van y otros volvemos!
eso sí, con las pilas cargadas y los ojitos llenos de sitios y de playas (tomo nota para futuras revisitas...)
en cabo de gata no te pierdas Barronal y la playa de los muertos (aunque las conoces de sobra, seguro!).
ay, que yo me quiero volver a ir!!
feliz-es viajes a todas!

Ana Ce Zeta ha dit...

fotre, quines vacances més llargues!!!
¿has vuelto? ¿te has quedado en el cabo y en la gata?
joo, que se te echa de menos!