dilluns, 19 d’abril de 2010

Tonnnntament, ja fa un any

4 comentaris:

PetitaCriatura ha dit...

Jo encara diria més!! (14/2+19/4+25/4)x19/1=490 :-*

Marta ha dit...

Quanta raó tens, Petita!

sargantana ha dit...

Ho sento, no he poguet evitar de comentar aquesta entrada... no entenc aquesta relació d'idees i em sap greu, molt de greu, la meva xicota i jo també celebrem mes el dia 19, aquest 19 de setembre farem un any i essent ella estudiant de química m'ha cridat l'atenció aquesta entrada. A banda del 19/4 no he copsat res altre.

Sempre és agradable presumir de qui s'estima. Felicitats.

Sense Caletre ha dit...

Em sap greu, Sargantana, no volia despistar el personal. Es tracta d'un missatge privat dirigit, òbviament, a la meva nòvia. La fórmula en ella mateixa no té cap sentit.

Me n'alegro que el 19 sigui un dia de celebració també per vosaltres.

Petons!