dimecres, 22 de desembre del 2010

T'ho he dit ja?


Plou. Litres i litres per metre quadrat. Però tinc la sort d'haver-me pogut quedar a casa avui. T'he trobat a faltar i t'ho he escrit dues vegades (i aquesta és la tercera). La nevera és buida per dins però plena per fora, plena de notetes amoroses que t'he anat deixant per recordar-te que "tu eres pa' mi y yo pa' ti" i que ja pot acabar-se el món, que tu i jo direm alhora que a nosaltres no ens separa ni un cataclisme.

Ganes ja de vacances, de fer caseta quan a fora fa fred, de fer diumenges astromàntics cada dia, de passar l'últim segon de l'any i el primer amb tu, ganes de tu. Et trobo a faltar avui. Ja és la quarta vegada que t'ho dic. Serà que plou. Litres i litres per metre quadrat.

3 comentaris:

Sergi ha dit...

No et llegiré més perquè al final em faràs agafar enveja, i jo no ho sóc d'envejós! Joooo, jo ho vull viure això, no us ho quedeu tot per vosaltres!!

òscar ha dit...

Bonic, molt bonic. Litres i litres de bellessa en aquest apunt.

Gemma ha dit...

Carai... que intens que t'ha quedat! Quina sort que teniu.
Que passeu unes bones festes ;)