dissabte, 19 de gener del 2008

Reentré

Ahir (o abans d'ahir, ja no sé en quin dia visc) em van renyar per no tenir el bloc al dia. Tenen raó: no es pot anunciar a bombo i platillo que una té un bloc i després deixar-lo abandonat de qualsevol manera!

En fi, una vegada més, torno al 'Sense Caletre' amb intenció de mantenir una mínima periodicitat. A veure si aquesta vegada aconsegueixo que duri una mica l'assumpte...

Us faré un resumillo sobre les meves últimes activitats per mirar de justificar tanta absència: per començar, van venir els Nadals. Cada cop m'agraden menys. No puc fer-hi més, es veu que no tinc esperit nadalenc, i això que ho intento perquè a la Berta li fa ràbia que no en tingui (ella en té per totes dues!). Aquest any, entre unes coses i altres, m'han passat les vacances tan ràpidament que realment és com si no les hagués fet. No he tingut ni la sensació de descansar físicament perquè hem anat bòlid entre ikees i dinars familiars.

Després va venir la reentré de l'any: un tou de feina al despatx i només l'Ariadna (mi más fiel colaboradora, que es diria) per ajudar-me. Almenys em vaig poder lliurar d'una rèmora que tenia a l'equip i que, encara no sé com, he aconseguit encolomar a la Lorena.

Ara, la Berta en plena època d'exàmens. Dos semestres en un l'estan deixant sense energia. Sort que té tanta feina, que els dies li passen que ni se n'adona i d'aquí a res ja haurà acabat. Jo també n'estic fins al capdamunt dels exàmens però ja tenim pensada la recompensa: MARXEM A NOVA YORK AL FEBRER!!!!

PS. Dedico especialment aquest bloc a les dues nenetes prematures del Pau i la Marta. Molts ànims!