divendres, 25 de gener del 2008

Un dia per fer la meva

Avui tinc festa. És un d'aquells dies festius raros que ens toquen per conveni, el dia de la publicitat, i que va tan bé tenir perquè tot està obert, ningú més té festa i una es pot dedicar a fer "les seves coses".

De moment, m'he aixecat a les 09:00, i tinc pensat fer alguns encàrrecs que fa temps que tinc pendents: anar a la Caixa (com les iaies), trucar a Telefónica per reclamar una factura, passejar el Nano amb tranquil·litat (i no la volta de 10 minutets de cada matí laborable, pobre), i descansar de les agulletes del partit que al final sí que va tenir lloc.

Després pensaré què més faré. Depèn del dia que quedi. Si fa sol, potser me n'aniré a alguna zona platgera a prendre'm alguna cosa. La qüestió és sortir de casa i dedicar-me el dia (o com a mínim el matí).

Mmmmmmmmmmmm!

PS. Molta sort, carinyo, amb l'examen!

1 comentari:

La Violeta ha dit...

Molt bé, aquests dies són fantàstics! jo ho faig gairebé cada dia, je je...
Així que al final sí que vau jugar a futbol? I ara ja serà setmanal, o ha estat ocasional? Si feu una final de lliga podriem organitzar un grup d'animadores, je je!