dimecres, 5 de novembre del 2008

I tu quin peu fas? Jo "pata negra"!

Fa uns dies vam rebre tots un misteriós email de la secretària del nostre president demanant-nos el número de peu. Submisos com som, tots vam respondre l'email amb el numeret de marres sense ni tan sols preguntar per què era. Uns dies més tard, se'ns va comunicar el demanaven perquè el nostre client Converse ens regalarà a tots unes bambes vermelles (ben corporatives). Què guai, vam pensar!

El problema l'hem tingut ara, quan hem sabut que aquestes bambes substitueixen el pernil com a regal de Nadal de l'empresa. Quin timo! Jo vull el pernil!!!!! Que el Nadal no és Nadal sense el pernil que ja fa 8 anys que tinc. Que encara que sigui una paletilleta, venia molt de gust. Que fins i tot el Nano l'agraeix (sobretot els dos anys que va tenir accés directe i full time al pernil per obra i gràcia de la porta de la cuina mal tancada)!!!

Per cert, per no anar contra-corrent: què bé que ha guanyat Obama!
;-)

2 comentaris:

La Violeta ha dit...

Jaja, quina jugadeta de l'empresa!
On estava jo (no ho diré però ja saps quina és) organitzaven una festa de Nadal (sense sopar) i aquest era el regal. Les copes. Imagina't, jo, que no bec, tenia de regal de Nadal una ampolla de mig litre (o de quart) d'aigua. Quin regalàs, tu.
La resta de l'any estàvem summament agraïts.

Ana Ce Zeta ha dit...

jajajaa!
vaya putada...!
puedes enviarle a tu jefe una foto de la converse puesta en el jamonero y una pregunta: "¿y esto cómo se come?"
Yo, como autónoma, no tengo regalitos. Eso sí, en Navidad, quedamos todos los amiguitos autónomos para hacer nuestra comida de enterprise también.