dimarts, 13 de gener del 2009

Ai, quin mono!!!!!

Quan era més jove em vaig patejar Europa vàries vegades (en tren, en autocar, en avió, en cotxe,...) i els últims anys la meva economia m'havia permès apuntar altres continents per desfogar-me de les ànsies viatjadores. Aquest any que la crisi ens obliga a quedar-nos més a casa, m'ha entrat un mono de viatjar que no me'l trec de sobre. Tinc ganes de tornar a Copenhagen, a visitar la meva amiga Lisbeth; de revisitar la vella i bella Itàlia, a les caletes de Lecce, als carrerons de Nàpols, les places de Roma i els prats i esglésies de la Toscana; de descobrir les meravelles dels Estats Units, mentre aprofito per fer la visita anual a NY; de fotografiar els colors de l'Índia o del Vietnam o de Tailàndia o de qualsevol altre país asiàtic; de comprovar com és de bonic Sudàfrica, després d'haver sentit els relats d'en Ralph; de gaudir de l'estiu austral i fer una escapada al febrer a Argentina o Xile.......

No en teniu ganes? Quin destí us crida més?

3 comentaris:

Jordi Molist ha dit...

Terra del foc, Nova Zelanda, Sudàfrica, Nova york...

Anònim ha dit...

Jo també tinc mono. Perquè, a més, l'últim any només m'he aventurat a territori conegut: Madrid, Lanzarote, NYC. Ah, i Varsòvia, però encara estava jo que no me n'assabentava massa...

Total, i si fem una escapada d'hivern? En plan baratillo... La Lídia també en té ganes. I deiem de fer-ho en pla apartament per dies, que surt molt bé de preu... Berlín? Parlem-ne divendres!

La Violeta ha dit...

Jo tinc moltes ganes, des de fa anys, de fer el famós viatge en cotxe per Itàlia. Però no està la meva economia per a despeses extraordinàries! Esperaré pacientment.