dilluns, 19 de gener del 2009

La foto

Avui els meus companys de l'oficina de Londres m'han demanat una foto per il·lustrar una presentació. Però no servia qualsevol foto, com les que normalment fem servir per les presentacions, amb el vestit formal i el color corporatiu al darrera. Havia de ser en plan relax, fent esport i, a poder ser, lluint una peça de roba amb la marca del client. Ostres! En plan relax, sí que en tinc. Portant la marca, també. Però fent esport??????? Ai, que potser n'hauria de fer més?! Estic a temps de fer-me el propòsit d'any nou??

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Jo m'apunte!
Pàdel? Gimnàs?
:-)

Martadoes ha dit...

El gimnàs haurà d'esperar a que em baixi la hipoteca! Mentres, hauré de tirar d'invitacions. Lo del pàdel mola i podria aconseguir una altra jugadora interessada!

La Violeta ha dit...

Que exigents, els de Londres! Que facin photoshop!