dijous, 9 d’octubre del 2008

Fins al monyo!

Estic fins al monyo de la p.... crisi

Fins al monyo d'estar pendent del Trichet i les pujades dels tipus d'interès, quan no en tinc ni idea de macroeconomia.

Fins al monyo de la baixada de preus del sector immobiliari.

Fins al monyo de la caiguda en picat de les vendes de cotxes.

Fins al monyo de patir per veure com la borsa fa crack cada dia sense ni tan sols tenir ni una acció de res.

Fins al monyo de veure com les empreses s'aprofiten de la paraula "crisi" per acomiadar 500 persones de cop i sense miraments.

Fins al monyo de la pregunta del dia del Josep Cuní sobre la p..... crisi.

Fins al monyo del clients morosos.

Fins al monyo de ser morosos dels nostres proveïdors i de ser jo qui aguanti la pressió en comptes del departament financer que ni es posa al telèfon.

Fins al monyo..............................

2 comentaris:

La Violeta ha dit...

A mi també em sembla que com més se'n parla més psicosi hi ha, i potser no n'hi hauria per tant.
Al meu entorn la vida segueix igual, i que baixi el preu de l'habitatge no em sembla cap cosa estranya, veient com s'havia inflat.
De tant parlar-ne als mitjans estan fent la crisi més grossa, n'estic segura.

Ana Ce Zeta ha dit...

la crisis, como la belleza, está en el ojo del que mira.
QUE LO CIERRE YA!!!