dilluns, 15 d’octubre del 2007

Ressaca de Telefònica


Avui no he fotut ni xapa! Ho he de reconèixer. Però és que la intensitat de la setmana passada, amb la presentació de Telefònica, m’ha deixat sense forces.

I la pregunta ara és: i com has passat 8 hores al despatx sense fer res de profit? Se t’hauran fet eternes...Què va! M’han passat volant. He aprofitat que no volia fer cap esforç intel·lectual per endreçar-me la taula i els armaris, llegir-me La Vanguardia i El País de dalt a baix, revisar el meu correu, entrar a veure si el profe de fotografia m’havia deixat a parir després d’enviar-li la meva proposta de foto de la llauna, classificar per carpetes els 200 emails rebuts des de l’últim cop que vaig fer aquesta operació, xerrar amb l’Ariadna, fer-me dos cafetons, enviar alguns emails (molts, de feina, que consti), parlar amb la Berta, trucar el del “seguro” per modificar les nostres dades bancàries,...i algunes cosetes més encara més menors.

Un dia laboral perfecte!