diumenge, 27 de gener del 2008

To do's


Ahir em va donar el punt de pensar quines coses, per possibles o impossibles que siguin, m'agradaria fer alguna vegada, en plan llista, i em va sortir això:

  • Viatjar cada any: a Austràlia, a l'Índia, al Tibet, al Japó, el coast-to-coast en cotxe, a veure el sol de mitja nit, a l'Amazònia,...
  • Fer-me una amanida de verdures del meu propi hort
  • Viure en una casa de camp (tipo Ca'miPepe), amb piscina i tenir dos o tres gossos
  • Passar unes vacances d'estiu en una vil·la amb piscina a la Toscana
  • Xutar a gol al camp nou
  • Sopar amb el Woody Allen, el Martin Scorsese, el Francis Ford Coppola i la seva filla o els germans Coen
  • Cuinar mano a mano amb el Ferran Adrià
  • Fer submarinisme al Mar Roig o a la gran barrera del corall
  • ............

Ja sé que algunes són més fàcils d'aconseguir que unes altres, però sempre es tracta de picar alt, no?

1 comentari:

La Violeta ha dit...

Ostres, algunes em sonen... Fa dies que et volia preguntar això de deixar la feina, que havies comentat que a principis d'aquest any t'ho pensaries. Conec molta gent en aquest mateix estat. Molts anys treballant al mateix lloc, avorriment, sentiment de no reconeixement per part dels caps (crec que no és el teu cas), ganes de fer coses i necessitar-ne el temps. Jo crec que fas molt bé, de mirar de canviar, però no voldries agafar-te abans un temps sabàtic? Ni que siguin un parell de mesos. Avui al dominical d'El País hi ha un article que parla de la "hoja de ruta" vital, de com de necessari és aturar-se del que fem i fer una llista, físicament, del que estem fent i del que volem fer, i valorar si estem on estem per inèrcia o perquè ho hem buscat.
Buenu, continuo al meu bloc.
De jugar al futbol, res de res! Quina mandraaaa!