
Uns minuts més tard, veia com uns quants veïns (acostumats a aquestes coses), feien llenya dels arbres caiguts i la repartien entre tots (a nosaltres ens tocaven un parell de branques enormes) i plantaven al forat deixat noves llavors.
He mirat per Internet el significat de somniar amb arbres caiguts i el resultat és pèrdua o tristesa. La casa està envoltada d'arbres molt alts, semblen avets, que simbolitzen protecció material, per tant, interpreto que caiguin arbres grans i sans com pèrdues materials. I tornar a plantar-los de nou, el començament d'una nova vida.
Tot són senyals.
1 comentari:
Encara tens sort que no relacioni això dels arbres amb el sexe! No devia ser de l'escola freudiana, el que ha publicat la plana on ho has consultat.
Publica un comentari a l'entrada