dimarts, 17 de juny del 2008

De dilluns...

Ahir vaig estar tot el dia com de mala llet. Entre que estic pendent que els meus clients m'aprovin projectes (i per tant, a l'espera) i no tinc gaire feina, i que ahir era dilluns i havia dormit poc posant-me al dia de la primera temporada de "Lost", vaig tenir un dia megaavorrit i d'aquells fastiguejadors. Conseqüències? Astènia, recreació en l'avorriment (quan s'està avorrit però tampoc no es tenen ganes de fer res), indecisió (ara no sé si tinc gana o si em menjaria una cama),... L'únic momentet agradable del dia va ser una ulladeta de sol mentre passejava el Nano ahir a la tarda. Diuen que aquest cap de setmana arriba l'estiu per fi. A veure si la Vitamina A que fa tantes setmanes que reclamo arriba i em treu de tanta tonteria.

I per redreçar aquesta setmana, una imatge assoleiada...


1 comentari:

La Violeta ha dit...

Jo ja estic tipa de treure els coixins del pati cada vegada que es posa núvol, perquè a més fa dos dies que el cel d'aquí es posa negre negre i al final no cau res. Aviam si és veritat que demà ja arriba la calor per a quedar-se! Avui però ja no he passat fred amb la màniga curta i el pantaló curt. I a les vinyes hi feia un bon sol (tot això és per fer una miqueta d'enveja...)