dilluns, 5 de gener del 2009

Tastimuuuuuuuuuuuuuuu

Aquest passat Sant Esteve, una de les meves cosines petites (que ja té 14 anys) em va dir que no és al Facebook perquè ja té un Fotolog, i me'n va donar l'adreça perquè el llegís.

Passada la primera impressió d'horror per tantes faltes d'ortografia i pel llenguatge "a l'estil mòbil" (ja sabeu, sense vocals, fent "dl", k enlloc de qu, etc...), he vist una cosa que m'encanta d'aquesta joventut que corre ara pel món (em sento iaia!), i és que contínuament s'estan dient que s'estimen. S'ho diuen entre amigues, entre amics, entre nois i noies, entre germanes,... La nostra generació tenim un problema per dir-la sovint aquesta paraula, tan bonica com és!

O sigui que aprofito aquest bloc per dir-vos que us ESTIMO molt!!!

2 comentaris:

La Violeta ha dit...

Tens raó, a mi alguna vegada algun amic/ga m'ho ha dit amb to carinyós i reconec que em xoca força. Ens pensem que és una expressió reservada per a la intimitat i per a algú amb qui compartim més que una amistat, i no ha de ser així.
Us estimut!

Ana Ce Zeta ha dit...

estoy de acuerdo... la última vez que quise saber si mi ex-amante sentía algo por mí se lo dije de la forma más retorcida del mundo ("tú.. ¿sientes algún tipo de aprecio por mí?")
Como habréis podido deducir, la respuesta no fué la esperada...
yo también os quiero mucho, collons!!
prois!