dijous, 7 de febrer del 2008

Carlinsky i altres defenestracions

Aquest migdia he quedat per dinar amb la Carla, una antiga companya d'equip a qui va tocar pagar el pato de la reestructuració de personal que va patir la meva empresa ara fa un any. En aquell moment va ser molt traumàtic, perquè justament ella no s'ho mereixia però era la més convenient econòmicament. L'empresa, però, es va portar molt bé: li van pagar el màxim com a indemnització i la van recol.locar a través dels seus contactes en una de les millors agències de relacions públiques de Barcelona. Avui m'ha dit que, fent la vista enrere, allò va acabar sent força positiu per a la seva carrera. Ves per on! Ves per on!

Divendres passat, l'EF, una antiga clienta meva em va trucar just 10 minuts després que la fotessin fora de l'empresa després de 15 anys d'antiguitat i amb els 40 anys fets i drets. Una autèntica putada, motivada, com no, per motius econòmics de l'empresa (de fet, aquesta mateixa tarda s'ha sabut que el seu president també deixa el càrrec). Avui l'he trucada per saber com està i m'ha dit que ha passat el cap de setmana de reflexió i que ha arribat a la mateixa conclusió que la Carla. Això és una empenta per fer coses que li agraden més i que la motiven. Ves per on!

Es veu que passat el "susto", veure't amb la butxaca calenta i el currículum apanyat, et fa veure les coses de color rosa. Ves per on!

PS. He buscat a Google Images una foto per il.lustrar aquest post, escrivint la paraula "defenestració" i m'han sortit tot de fotos del Gallardón. Tremendo!

2 comentaris:

La Violeta ha dit...

Ves per on! Aplica't el cuento i busca energies noves en un altre lloc abans que siguis la defenestrada! Sí, dinem dissabte, però com que no contestaves no sabia si sí o si no. Digues tu, que sigui baratu baratu, eh? Però digues-m'ho per sms o trucada que demà marxo al matí i ja no tindré internete.

Anònim ha dit...

Ciao bella!
M'he decidit a escriure al blog, aquesta és la meva adreça, laputalife.blogspot.com.
Muacs.