dimecres, 27 de febrer del 2008

Rodolfo Chikilicuatre vs El Gato














Aquest matí he sabut de l'existència del concurs que ha organitzat TVE per triar el representant espanyol a Eurovisión. El sistema de tria passa per la presentació espontània de candidats, sense passar per cap càsting ni res, i votació popular a través de Myspace o web de TVE, no ho he acabat de saber del tot. Després el guanyador se les haurà de veure amb algun altre candidat oficial. Més o menys és això.

Pel que sembla (Vio, potser tu n'estàs millor assabentada), els de Buenafuente van voler fer un experiment i van presentar el "Gilipollas" vestit d'Elvis, amb el nom de Rodolfo Chikilicuatre, i una cançó surrealista que no té desperdici (sobretot la part de l'enumeració dels diferents passos de ball: el breikindance, el maikelyason, el robocop,...I van triomfar amb el seu candidat.

Més tard va sorgir un nou personatge, el Gato. Un iaio que canta una cançó amb una lletra inintel·ligible amb una base technocutrehouse que li deu haver posat el seu nét amb un sintetitzador dels anys 80. I va triomfar encara més fins resultar escollit com a candidat del públic.

La troca s'ha acabat de liar perquè els de TVE han eliminat al Gato i ara els acusen de tongo.

La tele cada cop em sembla més surrealista. Us deixo, que vaig a veure Bea la Fea ;-)

1 comentari:

La Violeta ha dit...

Ostres, tu també reps comentaris d'aquests spam. Jo els he pogut esborrar.
D'això del cantant de Buenafuente me n'he assabentat per la tele, per sentir-ne parlar en altres programes, i em sembla estrany que cap altre programa d'humor ho hagi fet, perquè és el que cal esperar d'un concurs obert a tothom. I no m'estranya el que ha fet tve, és com la lletra de l'himne d'Espanya, que quan ja l'havien triada, després de tantes queixes perquè era horrorosa, van decidir que nanai de la Xina i van cancel.lar el concurs. Amb això hauran de fer igual o farem riure de pena. Ara que no m'importa gaire, aquesta cosa d'Eurovisión.
NEna, ahir la Bea es va quedar sense so durant una estona, o només va ser a casa meva? Jo estic enganxada a Supervivientes... Avui fan fora la Karmele o la Miriam!