dilluns, 9 de març del 2009

La Gonsisasión


Revisant el bloc me n'acabo d'adonar que mai t'he dedicat un post directament, tot i l'etiqueta que tens. I és increïble, tenint en compte com t'estimo.

Com que m'encanten les llistes, he pensat que podria fer un parell de llistes sobre tu.

Algunes coses que m'agraden de tu:

- que dormis amb les potes totalment estirades perquè se't veu híperrelaxat
- que vinguis en plan "faldero" i posis el teu cap a la meva cama demanant carícies
- com trisques pel camp
- que m'entenguis quan parlo
- que hagis après a sortir per la nit a fer l'últim pipí mentres jo t'espero en pijama dins de casa
- que vinguis amb cara de preocupat quan ens veus tristes
- que tinguis aquesta nas tan gros i tan rosa

Algunes coses que no m'agraden però que trobaria molt a faltar si no hi fossis:
- la teva pudor crepuscular els dies que venim de la muntanya
- que ronquis
- que li robis els mitjons a la Berta cada matí
- que estiris quan anem pel carrer
- que no pugui anar a fer una cerveseta en plegar de la feina perquè t'he d'anar a treure
- que saltis sobre el sofà

T'estimem pichosón!

1 comentari:

La Violeta ha dit...

Qué potitoooo!
guentist! i això em recorda que demà passat vaig al dentist!